грудневий Крим

Сім років тому я слухав розповідь, в якому у відомого альпініста беруть інтерв'ю, і одне із запитань редакції - «скажіть, а навіщо ви ходите в гори ?, на що той відповідає:« Ті, хто не ходив в гори, мене не зрозуміють, а ті, хто ходив, і самі знають ». І я ще раз переконався в цьому. Бадьорим кроком йдучи по сімферопольському вокзалі, зустрів колегу, який прямо так мені і сказав: «Льоня, я знав, що ти дивний, але щоб настільки ...». Він був здивований двома речами відразу. По-перше, стільки туристів приїхало до Криму в грудні. По-друге, ще й знайомого зустрів.

Цього разу наш маршрут був простий: стартувати від 16 км до грибів, звідти піднятися до нижньої Джурла, там заночувати, а потім через північну Дімержді спуститися на ангарський перевал. Звідти - на роботу.

Перший день нас зустрів просто шикарною погодою - світило сонечко, і це нас всіх дуже тішило, ми особливо не поспішали і по дорозі багато знімали. Дивно, скільки людей думає, що в цей час в Криму вже все опало, і знімати нічого. Я при плануванні поїздки теж не дуже сподівався на гарні знімки, але Крим продовжує мене дивувати. Ще вдома дружина питала, навіщо беру штатив, спалах і взагалі - всі мої речі важать менше, ніж фототехніка. На це питання у мене, як завжди, не було відповіді, хоча ось, напевно, тільки зараз я можу сказати, що тягнути з собою купу речей і не разу ними не скористатися не так прикро, як йти і розуміти, що тобі їх не вистачає в той самий момент.

На стоянку ми прибули ближче до 16 і вирішили, що сьогодні буде багаття, почали швидко збирати дрова. Як тільки зрізали пару сухих гілок і притягли їх до табору, пішов дрібний сніжок, що сильно всім підняло настрій - це був наш перший сніг цього року. Ми швидко приготували дрова і розпалили багаття, намети тим часом все покривалися снігом ...

Поки стоїш біля багаття під мокрим снігом, встигає відбутися дві речі: висохнути ніс і промокнути зад. Ну, або навпаки. Ми цим захоплено займалися весь вечір ...

Tips: У попередньому своєму оповіданні про похід до ABC я розповідав про маленьку бензинову грілку, так ось насправді вона працює, якщо у вас є правильний бензин. Завдяки їй, мені було більш-менш тепло.

Ніч показала, що моїх спільників цілком достатньо для таких походів, якщо є грілка, яка працює всю ніч))), і те, що абсолютно недостатньо двох карематів під спиною, навіть модний Z-light доводилося скласти удвічі і тулитися на утворилася фігурці.

Перед поїздом на Крим ми зустріли знайомого, який розпитував про наш похід, Андрій згадав, що не дуже щастить тому людині який, буде їхати з нами в одному купе, ми заявили, що і у нас є шанси виграти джек-пот якщо, наприклад, з нами буде їхати циган-дембель з немовлям. Назад ми доїхали відмінно, але ось в Крим-таки - з немовлям, тому:

Tips2: Беруші - це маленька хрень яка якщо не врятує ваш сон, то зробить його набагато комфортніше в таких ситуаціях.

Повертаємося до стоянки. Вранці виходити з намету зовсім не хотілося: було холодно, і йшов дощ, але треба було ...

Якщо в перший день ми зустрічали тільки грибників, в цей раз було досить багато просто туристичних груп, три - з Харкова.

На другий день погода теж була шикарна, йшов сніг, хоч і мокрий, було холодно, але працювала грілка, і було видно спроби сонця пробитися крізь хмари))).

Якби у мене не промокли ноги наскрізь, то все б було ще краще, і я б не хворів весь тиждень після Криму.